Съгласно утвърдената Програма за национална реклама за 2007 г. България участва на международното туристическо изложение C-B-R Caravan - Boot - Reisen (Каравани, лодки, пътувания) в Мюнхен в периода 22-26.02.2007, съобщават от Държавната агенция по туризма.
Международното туристическо изложение C-B-R Мюнхен е най-голямото туристическо изложение за Провинция Бавария.
Основните акценти на изложението освен туристическите пътувания са и пътуванията с каравани и плавателни средства. C-B-R е предназначено най-вече за масовата публика.
Като най-голямото изложение за почивки и пътувания в южна Германия, C-B-R предлага през 2007 г. всичко нужно за туризъм на площ от 66 000 кв.м. Тази година се очакват около 1500 изложители.
По данни на организаторите през 2006 г. посетителите са били 110 804, a изложителите - 1 433 от 73 страни. Изложбената площ е 70 000 кв.м.
Тази година България участва на C-B-R - Мюнхен с информационен щанд от 24 кв.м. На щанда се представя и фирма "Интернет Травел Сървис" ООД.
От гледна точка на активния международен туризъм у нас, немският туристически пазар е сред пазарите с най-голямо значение за България: с голям пазарен дял по отношение брой туристи, реализирани нощувки и валутни постъпления, твърдят от ДАТ. През 2006 г. България е била посетена от 528 321 германски туристи.
България участва за първи път на международното туристическо изложение за бизнес-пътувания и конгресен туризъм в Лондон.
Международното туристическо изложение International CONFEX се провежда в Лондон в периода 20-22 февруари 2007 г. International CONFEX e изложение, специализирано за професионалисти в областта на бизнес-пътуванията и конгресния туризъм, организатори на събития и конференции.
През 2006 г. то е било посетено от повече от 11 000 професионалисти (в областта на бизнес и инсентив-туризма). Изложението има насоченост към мениджъри на туристически компании, организатори на събития, асоциации и други.
Ежегодно участие на изложението взимат националните туристически организации на Гърция, Холандия, Австрия, Унгария, Испания, Франция, Чехия, Словения, Румъния, Полша и др.
Това е добра възможност за промоция на бизнес-пътуванията и конгресния туризъм в България, които се развиват с бързи темпове и имат значителен потенциал, твърдят от ДАТ. На българския щанд участват Българското бюро за конгресен туризъм и туристическата фирма България Холидейс.