GLOBUL отново потвърди положителните тенденции в своето представяне и отчете приходи от 669,4 милиона лева за 2006 г. или с 25% повече от предходната година, съобщиха от мобилния оператор.

Нетната печалба на компанията отбеляза годишен ръст от 23,3% и достигна над 63 милиона лева. Приходите преди лихви, данъци, отчисления и амортизации за цялата 2006 г. надминаха 247 милиона лева, с близо 35% повече от 2005 г.

Приходите на GLOBUL за последното тримесечие на отминалата година са 182,5 милиона лева, което е увеличение с 22,3% спрямо същото тримесечие на предходната година. Нетната печалба за последните три месеца на 2006 г. достигна 11,7 милиона лева, с почти 32% повече от същия период на 2005 г.

Към 31 декември 2006 г., абонатите на GLOBUL са 3 270 878, което представлява увеличение с 36,6% спрямо края на 2005 г. Абонатите на договор се увеличиха с 45,2% и достигнаха 1 145 798, като общият им дял от всички клиенти на GLOBUL, за пръв път в историята на компанията, достигна 35%. Към края на 2006 г. потребителите на предплатените услуги на GLOBUL са 2 125 080 или с 32,5% повече от 2005 г.

Независимо от изострената конкурентна среда, през последното тримесечие на 2006 г. GLOBUL отбеляза нов рекорд по отношение на привлечени нови абонати - общо 389 379, като близо 49% от тях предпочетоха абонаментните програми на оператора, което е също ново върхово постижение. Повече от половината нови потребители на мобилни услуги в България през последното тримесечие на 2006 г. са избрали GLOBUL.

Тези високи резултати се дължат на новите търговски предложения на компанията и най-вече на коледните оферти на оператора, които бяха посрещнати особено добре от частните абонати. Интеграцията на търговската верига Germanos в структурата на COSMOTE Group също повлия благоприятно, съобщиха от пресцентъра на оператора.

Средното месечно потребление на клиентите на GLOBUL продължава да расте и към края на 2006 г. е близо 71 минути. Независимо от рекордния ръст на клиентската база и постоянно намаляващите цени на услугите, средният приход на компанията от един потребител продължава да бъде около 20 лева.

През 2006 г., която е първата след старта на третия мобилен оператор в България, компанията не само запази, но и увеличи своя пазарен дял до 40% към края на годината.