Първият магазин от веригата Mr.Bricolage  в Сърбия отвори врати. Инвестицията е на стойност 9 млн. евро и е направена от българската компания Доверие Брико, която е франчайзинг партньор на френското дружество Mr.Bricolage S.A.

Предстои откриването на още 4 магазини от веригата в Белград, Нови Сад и Суботица, като общата стойност на цялата инвестиция е над 40 млн. евро.

С това „Мосю Бриколаж" ще стане една от водещите вериги от типа „направи си сам" на сръбския пазар. След тържествен водосвет първият магазин на „Мосю Бриколаж" в Сърбия отвори врати. С това марката „Мосю Бриколаж" разширява присъствието си на Балканския полуостров. На официалната церемония присъстваха посланикът на Франция в Сърбия Жан-Франсоа Терал, българският посланик Георги Димитров, кметът на Ниш Милош Симонович, а акционерите домакини бяха представени от Бруно Кантони, директор „Международно развитие" на „Мосю Бриколаж", Франция, Андрей Евтимов, изпълнителен директор на „Доверие Брико" и Милен Христов, изпълнителен директор на „Брико Спец", дружеството, което представлява „Мосю Бриколаж" в Сърбия, предаде Дарик радио.

Ден преди откриването на магазина Андрей Евтимов и Милен Христов със сръбския министър на търговията и услугите Слободан Милосавлевич и вицепремиерът и министър на регионалното развитие Младен Динкич. На срещата бяха обсъдени възможностите за сътрудничество между държавата и бизнеса. Магазинът на „Мосю Бриколаж" в Ниш е с обща площ от 5800 кв. м и осигурява 180 паркоместа за своите клиенти. В него работят 75 служители.

Догодина предстои откриване на магазин от веригата „Мосю Бриколаж" в Албания, като той ще е в столицата Тирана.