Новата рекламна платформа ще носи името FIM Serve.
Пускането на тази рекламна платформа вероятно е отговор на действията, предприети от големите интернет лидери като Microsoft, Yahoo, AOL и Google, които закупиха наскоро няколко частни компании, работещи в сферата на интернет рекламата.
Очаква проектът да бъде реализиран в началото на следващата година от интернет подразделението на компанията Fox Interactive Media.
News Corp. загатна за интереса си към интернет рекламата преди известно време, когато пусна програмата си за целева реклама HyperTargeting към социалната мрежа MySpace, която е нейна собственост. Технологията използва информацията на 110-те млн. потребители, регистрирани в сайта за предоставянето на рекламни съобщения на продукти, които се предполага, че ще ги заинтересуват, в зависимост от посочените от тях интереси и тяхното поведение в мрежата.
Напоследък темата за целевата реклама стана доста разискван проблем заради притесненията по отношение на личната информация, която потребителите публикуват в профилите си. На въпроса доколко е легално да се следи поведението им и да се използват личните им данни все още никой не може да отговори окончателно, което все повече заплита кълбото, анализират от VIsionForWeb.com.