Марката Stella Artois, част от портфейла на Каменица АД в България, вече е с нов „уникален по рода си" сайт, http://www.stellaartois.com/, който претендира да доведе до промяна на цялостния облик на корпоративните сайтове.

Stella Artois въвежда в интернет пространството филмова емоция, чрез кратък филм, който потапя посетителя във вековната история на белгийската марка. Видеото е озаглавено La Bouteille" /"Бутилката"/.

Страницата предлага и различни интерактивни предизвикателства като онлайн приключения и игри.

Посетителите на сайта могат да научат повече за основаването на белгийската пивоварна, както и виртуално да упражнят деветте стъпки от уникалния за белгийската марка Ритуал по правилно наливане и сервиране.

Според Франк Абенанте, Вицепрезидент Глобални марки в производителя на марката (InBev), „неговата поява ще доведе до промяна в цялостния облик на корпоративните сайтове", както четем в съобщение до медиите по случая.

Сайтът е разработван от голям международен екип на агенция Lowe Tesch в продължение на една година.

За заснемането на филма са използвани декори от последната продукция на Ингмар Бергман, а част от екипа е работил и по филма на Нийл Бъргър - „Илюзионистът".

Представянето на страницата стана вчера по време на онлайн пресконференция, излъчена от Льовен, Белгия.

Stella Artois е петата по големина марка бира в света. В България Stella Artois се произвежда от Каменица АД, собственост на световния бирен гигант InBev.