Mr. Bricolage отпразнува своя 25-годишен юбилей в България с официалното откриване на най-новия си и модерен магазин в София, посветен на развитието на културата "Направи си сам" в България и доверието, изградено от 3 поколения клиенти. Mr. Bricolage ХОПарк е иновативен модел магазин от ново поколение, който обединява на площ от 12 000 кв.м. съвременни технологични решения, интерактивни дигитални инструменти и асортимент от над 50 000 продукта.

Пространството включва 4000 кв.м зона "Градина", модерен тониращ център, експо зони тип "шоурум" за баня, кухня и дневна, както и DeLuxe секция за подови настилки. Новият обект е най-мащабното и съвременно попълнение в портфолиото на веригата с инвестиция от 40 000 000 лв. В него ще работят 110 служители, които се присъединяват към голямото семейство на Mr. Bricolage, осигуряващо работа на 944 души.

За 25 години веригата е инвестирала 174 000 000 лева в българската икономика, управлявала е 13 магазина в 10 български града, през които е обслужила 65 600 000 доволни клиенти. На 26 ноември към семейството на Mr.Bricolage България се присъедини 14-я магазин.

Снимка 742502

Източник: Mr. Bricolagе

Събитието събра над 500 представители на бизнеса, партньори, официални лица, медии и гости, които първи имаха възможност да разгледат най-големия и най-иновативен обект на веригата до момента.

Церемонията бе открита от Мария Силвестър, която подчерта значението на Mr. Bricolage в утвърждаването на DIY културата у нас.

Снимка 742503

Източник: Mr. Bricolagе

Изпълнителният директор на Доверие Брико АД Андрей Евтимов припомни един от най-любопитните моменти от ранната история на веригата - че първият български магазин е започнал като импровизирана скица върху салфетка на гарата в Орлеан.

"Това е наистина една легенда, която е истина. Първият проект на първия ни магазин начертахме заедно с главния архитект на Mr.Bricolage Франция, върху салфетка, докато чаках влака на гарата в Орлеан, за да отпътувам за Париж. Коментирахме размерите, структурата, за това как трябва да изглежда. Беше есента на 1999 година. В крайна сметка магазинът, който отворихме след една година, удивително приличаше на онзи, появил се на салфетката,", сподели Анрей Евтимов.

Продадоха магазина на Mr. Bricolage на "Цариградско шосе" за 18 млн. евро

Продадоха магазина на Mr. Bricolage на "Цариградско шосе" за 18 млн. евро

Сделката беше обявена преди година, но беше финализирана преди дни

Мишел Розо, началник на Икономическата служба на Франция в България, Стефан Делайе, председател на Френско-българската търговска и индустриална камара, и Огнян Донев, изпълнителен директор на група "Софарма" също поздравиха компанията по случай 25-годишният й юбилей.

Кулминацията на вечерта беше тържественото рязане на лентата.

"Пожелавам ви не само търговски успехи, а и устойчиво развитие, което да продължи да обогатява нашата общност. Благодаря ви за доверието и вложената енергия - искрено ви желая още много успехи," , отбеляза кметът Лилия Донкова на район "Кремиковци" по време на церемонията.