Nestle България ще продава популярната марка кафе Starbucks у нас. Предложенията включват кафе зърна, мляно кафе, както и капсули, разработени за кафемашини. Това стана ясно от съобщение на българското дружество.

Starbucks кафе у дома ще е достъпно от септември за капсули за кафемашини и от ноември за кафе зърна и мляно кафе, когато продуктите от новата серия ще започнат да се дистрибутират в както в магазинната мрежа така и онлайн.

Nestle и Starbucks обединиха своите сили официално през 2018 г. и определят взаимоотношенията си като глобално кафе партньорство. Като част от това партньорство Nestle България АД пуска на пазара продуктите от новата серия кафе Starbucks за приготвяне у дома, започвайки с 8 вида капсули за кафемашини, три от които са за късо кафе, два за дълго кафе (Американо) и три за кафе специалитети - Капучино, Лате Макиато и Карамел Макиато.

На българския пазар ще се предлагат и три бленда кафе зърна, както и три бленда мляно кафе. Във всички сегменти се откриват продукти от характерните за Starbucks три степени на изпичане - светло, средно и тъмно изпичане. Eдин от продуктите е кръстен на първия магазин на Starbucks в Pike Place Market в Сиатъл, а именно - кафе зърна STARBUCKS PIKE PLACE ROAST.

Nestle е най-голямата компания в света за храни и напитки с повече от 2 000 марки в глобален мащаб, които присъства в 190 страни в света.

Историята на Starbucks започва през 1971 г. Днес тя присъства в над 50 държави на повече от 17 000 локации.

Nestle e втората голяма компания за храни и напитки, която започва дистрибуция на кафе на верига магазини у нас. През юни Бългapия стана пъpвaтa oт 28-тe cтpaни в гpyпaтa Koĸa-Koлa Xeлeниĸ, ĸoятo лaнcиpa нoвa гaмa пpoдyĸти нa Соѕtа Соffее. Bъпpeĸи чe oтвapянeтo нa нoви фpaнчaйз ĸaфeтepии нe e чacт oт тeзи плaнoвe, y нac тe игpaят cъщecтвeнa poля в изгpaждaнeтo и yтвъpждaвaнeтo нa мapĸaтa.