"БОЛКАН НЮЗ КОРПОРЕЙШЪН" е представена на българския пазар чрез марките "bTV", "Тази сутрин", "bTV Новините", "Бизнесът", "Сеизмограф", и др.
Дружеството планира да извърши инвестиции в придобиваната радиокомпания, като по този начин повиши качеството на излъчваните програми.
Предвид различните пазари, на които оперират страните по сделката, КЗК установи, че предстоящото сливане не би могло да завиши пазарните позиции на bTV.
Комисията счита, че увеличаването на ниския пазарен дял на "Радиокомпания Си Джей", е по-скоро положителен ефект, а използването на управленския опит на bTV ще се отрази благоприятно на конкуренцията в сектора.
Консолидацията на радиопазара е трайна тенденция в последните години и е резултат от очакванията на българската аудитория за качество и разнообразие на радиопрограмите.