Фокусиране върху дейностите, свързани с обслужване на клиентите и програмите за лоялност, заедно с налагането на агресивна стратегия за привличането на нови клиенти, ще са първите стъпки на новия главен маркетингов директор на М-Тел Андреас Майерхофер, съобщиха от компанията.

„Ще бъдем активни и провокативни, със сигурност ще се борим да запазим стабилността на пазара и лоялната конкуренция", заяви Майерхофер.

Новият маркетингов директор обеща интересни нововъведения като увеличаване вида и качеството на предлаганите продукти и услуги, правейки ги по-комплексни и достъпни за хората не само по отношение на цени, но и като удобство за ползване.

"Мобилтел няма да остави конкурентите си да скучаят", каза още Майерхофер.

Андреас Майерхофер е част от финансовия екип на Mobilkom Austria от самото основаване на телекомуникационната компания. В последствие той е назначен за главен директор „Операции" на Si.mobil в Словения, като е отгoварял за маркетингa, продажбите и обслужването на клиентите.

Под негово ръководство Si.mobil е успял значително да увеличи пазарното си присъствие и приходите в клиентската база, като признание за успешната му работа, през 2006 г. Майерхофер е назначен за главен изпълнителен директор на Si.mobil.