Министерството на икономиката, енергетиката и туризма организира участието на България с рекламен щанд от 49 кв. м. на международното туристическо изложение в Тел Авив. То се провежда на 14 и 15 февруари 2012 година.

International Mediterranean Tourism Market (IMTM) е най-старата специализирана борса в Източносредиземноморския район, а през тази година е 18-ото й издание. Тя е предназначена както за масова публика, така и за професионалисти.

Представянето на България през тази година разкрива потенциала на страната като целогодишна туристическа дестинация с акценти върху зимната и лятната почивка, СПА ваканциите и балнеолечението, възможностите за културно-познавателни турове и др.

Израел заема тринадесето място в класацията за визити на чужденци с цел туризъм в България за 2011 година. През годината България е била посетена от 138 613 израелски туристи, което е ръст над 6% спрямо 2010 г.