Най-големият търговец на дребно на храни във Франция - Carrefour, обединява сили с Google, за да повиши продажбите си през интернет на домашен терен, пише Reuters. Конкурентите ѝ вече пускат свои е-платформи.
В понеделник Carrefour съобщи, че от следващата година продуктите ѝ ще бъдат достъпни в нова страница на щатския гигант, създадена за Франция. Освен това, те ще могат да бъдат поръчвани чрез устройства, на които е активен гласовият асистент на Google.
Споразумението идва в момент, в който конкурентите на Carrefour вече инвестират в свои интернет платформи и услуги за доставка, за да спечелят клиентите и да се преборят с американския гигант Amazon.
През март веригата Monoprix стана първият френски търговец, който се съгласи да продава продуктите си чрез Amazon. Компанията има и партньорство за доставка с британската Ocado.
Междувременно самата Google се опитва да предостави онлайн услуги на търговци като Walmart.