Френският производител Renault съобщи за ръст от 3,1 на сто ръст в продажбите през 2013 година. От компанията обещаха тенденцията да продължи и през тази година за сметка на по-евтини автомобили. В Renault смятат да компенсират пониженото търсене в Европа чрез укрепване на позициите на марката в Русия и на развиващите се пазари.

Продажбите на реки коли и малки камиони са нараснали до 2,63 милиона. Новите модели на Renault помогнаха на компанията да преодолее кризата у дома и да постигне добри резултати в развиващите се страни, пише Reuters.

Успехите през 2013-а се дължат преди всичко на марката Dacia, чийто продажби нараснаха с около 20 на сто. В същото време тези на машините под марката Renault показаха едва 0,4-процентен ръст.

За 2014-а година директорът по продажбите на френската компания очаква растеж на глобалния автопазар от 2 на сто.