Комуникацията в социалните мрежи от типа на Facebook на компаниите и потребителите вече става част от услугите на кол центрове. Това стана ясно на най-голямото аутсорсинг изложение в света, проведено в Берлин. България беше представена на събитието от Call Point New Europe.
„Съвременните компании обръщат сериозно внимание на постоянния диалог с клиентите си в социалните мрежи. Този тип общуване изисква определен профил и компетентност на служителите, бърза реакция, постоянно някой да е на линия за въпросите и коментарите на потребителите. Именно в това е силата на кол центровете, които се оказват добър партньор за поддържане на тази непрекъсната комуникация между компаниите и техните клиенти, коментира Филип Угринов, изпълнителен директор на Call Point New Europe.
От кол центъра съобщиха за още две нови тенденции, които навлизат в бранша. Става дума за въвеждането на възможности служителите да работят от вкъщи и ръст на дела на негласовите услуги през e-mail, чат и др.
Най-мащабното аутсорсинг изложение в света CallCenterWorld Berlin се проведе от 21-и до 24-и февруари тази година. 13-тото издание на събитието събра над 7.5 хиляди посетители и близо 250 изложители от цял свят.