Google инвестира в YouTube нови 200 милиона долара за развитие на професионално съдържание, отчитайки приноса му в приходите на видео портала напоследък. В категорията професионално съдържание попадат тематични видеоканали с различна насоченост, които привличат голям брой потребители и достигат милиони преглеждания за кратко време, пише TechNews.bg.

Google очаква да възвърне бързо инвестицията за сметка на постоянния ръст в приходите от реклама, вградена във видеоклиповете.
Според Уол Стрийт Джърнъл, професионалните канали са донесли на Google 150 милиона долара към юли т.г., като повечето от тези постъпления идват от рекламната платформа.

Маркетолозите на интернет гиганта очакват ръст на приходите от септември, когато приключват отпуските и хората започват да отделят повече време за гледане на потоково видео.

Статистиката на YouTube показва, че през май м.г. във видеопортала са гледали по 3 милиарда клипа ежедневно. В момента този показател е 4 млрд. и продължава да расте.

Google постоянно усъвършенства своя видеопортал. Неотдавна YouTube се сдоби с нов интерфейс Project Panda, който е по-ергономичен, интуитивен и стилен. Подобрено бе също качеството на видеото, а наскоро се появи и функция за „размиване" на лица за потребители, които държат на конфиденциалността.