Интернет медийната компания NEG (НЕГ.БГ ЕAД) продължава да расте, разширявайки портфолиото си от сайтове общности със специфични и лоялни аудитории. Компанията придоби най-големия автомобилен форум в България Tuning.bg. Заедно с него NEG купува и сайта Testdrive.bg - най-големия портал с техническа информация и тест драйв данни на автомобили.

Освен автомобилните фенове, NEG прибавя към аудиторията си и най-пристрастените последователи на здравословния и динамичен начин на живот- потребителите на BB-Team.org. За близо 12-те си години, сайтът се е утвърдил като безценен източник на информация и проправя път на най-актуалните и прагматични тенденции в областта на хрането, спорта и активния начин на живот.

"Воля, желание и целеустременост - това не са непознати думи за аудиторията на BB-Team. Хора с различни професии, характери, цели - обединени от мотива да подобрят начина, по който живеят, хранят се и спортуват. Без магически формули, а със знание, постоянство, взаимопомощ и подкрепа. Чрез сътрудничеството си с NEG ще имаме възможността да изпратим посланието ни до още повече хора, които търсят правилния път да направят нещо за себе си.", каза Димитър Михайлов, създател на BB-Team.org.

С интегрирането на Tuning.bg, Testdrive.bg и BB-Team.org, NEG не просто разширява покритието си, но и затвърждава позицията си на единствената уеб компания, която дава възможност за рекламна комуникация с мъжкатa аудитория в контекста на най-популярните мъжки хобита и интереси, а именно- автомобили, спорт, технологии, фитнес и динамичен начин на живот. NEG предоставя възможност за таргетиране не само на база контекст, но и в комбинация с ясно разпознаваем демографски профил на онлайн аудиторията на групата.

От октомври 2010 г., когато компанията придоби мрежата на User Media, оперираща рекламата в най-големитe автомобилни (AutoForums.BG), спортни (SportForums.BG) и студенстки (StudentForums.BG) форуми в България, заедно с любимия на деца и тийнейджъри портал Kefche.com, NEG е третата по обхват онлайн медийна група в България с близо 1,7 милиона фенове-потребители.

От началото на 2011 г. компанията подобри и технологично възможностите за своите рекламодатели да общуват чрез нови и по-атрактивни рекламни форми с онлайн аудиторията на сайтовете, част от портфолиото й, като въведе една от най-релевантните на пазара системи за излъчване на реклама - Ad Ocean.

Компанията продължава да инвестира в развитие на своите продукти, като в основата на всички нови придобивания е стремежът към стимулиране на самия онлайн пазар в България и налагането на най-новите тенденции в бранша.

Припомнчме, че NEG стартира през 2008 г. като Net Entertainment Group. Тогава компанията придобива най-големия сайт за бременност и майчинство BG-Mamma.com, а година по-късно- и най-големия футболен сайт Winner.bg.