Въпреки че Yahoo все още е пред Bing по повечето показатели на пазара за търсене в интернет, търсачката на Microsoft вече я е задминала, според водеща компания за уеб-метрики.

Nielsen, която твърди, че нейните данни отразяват само заявките, въведени в полето за търсене, казва, че Bing вече държи 13,9 процента от пазара, една идея пред 13,1-те процента на Yahoo. Е, Google си остава още е доминиращ лидер на пазара с около 65 процента.

През последната година делът на Yahoo постепенно се смъкна с 2,9 процентни пункта, а делът на търсачката на Microsoft придоби 3,2 процентни пункта, казват анализаторите. Google отбелязва съвсем незначителни промени.

"Данните на Nielsen за търсенето покриват само истинските, умишлени търсения, когато хората пишат нещо в полето за търсене", отбелязва компанията в изявление, придружаващо августовските цифри. "Тук не се включват контекстуалното търсене или непреднамерените търсения, които са автоматично генерирани от търсачката на базата на поведението на браузъра на едно лице".