Българската компания за бързо хранене Aladin Foods отвори първия си франчайз обект след стартирането на франчайз програмата на компанията през февруари 2016 г.

За изграждането и оборудването на обекта, който се намира в центъра на Асеновград, франчайз партньорът е вложил над 150 хил. лв. Размерът на първоначалната инвестиция в един франчайз обект се определя от големината му и от разнообразието от предлаганите продукти. Според категоризацията на Aladin Foods, обектът в Асеновград е среден формат и осигурява 14 работни места.

Асеновград е тринадесетият град, в който веригата стъпва. „Още докато бях студент, се хранех в заведенията на Aladin Foods. През годините виждах бързото развитие на компанията – откриваха нови и нови обекти, които обаче не бяха като другите заведения за бързо хранене. Всичко в обектите е на много високо ниво – храната, персоналът, хигиената, самата визия на обектите. Това е и причината да реша да отворя франчайз заведение с марката Aladin Foods. То вече се превърна в предпочитано място за хранене в града.“ – това каза Веско Димитров, собственик на франчайз обекта в Асеновград.

Aladin Foods е най-динамично развиващата се българска компания в областта на fast food бизнеса. За периода от 2010 г. до 2014 г. Aladin Foods е увеличила годишния си оборот повече от пет пъти. Само за миналата година реализираният оборот е над 30 млн. лева, сочи счетоводната справка на дружеството.

През 2015 г. фирмата инвестира над 3 млн. лева в разширяване и обновяване на производствените си бази – транжорна за пилешко месо в гр. Съединение (Пловдив), фурна за арабски хляб, цех за обработка на картофи и цех за производство на сос в с. Цалапица (Пловдив). В базите се използват най-добрите производствени практики и се работи с най-модерните технологии, за да се осигури най-високо качество на произвежданите храни.

Дружеството разполага и със собствен логистичен център, който обслужва веригата обекти и дистрибуцията за външни клиенти. По настоящем в дружеството работят повече от 870 служители, като броят им непрекъснато се увеличава заради бързите темпове, с които компанията расте.