Услугата за музикален стрийминг на Apple се появи преди около година и половина. Сега Apple Music расте, но не и дотам, че да достигне лидерското място на Spotify, като все още стои зад главния си конкурент.

От Apple заявиха в свое интервю, че приложението им за музикален стрийминг вече има 20 милиона абонати в световен мащаб. С това клиентите, които си заплащат, за да се наслаждават на любимата си музика, бележат скок с 15 на сто в сравнение със 17-те милиона потребители на компанията през септември, пише Fortune.

Apple пусна услугата си в отговор на нарастващия интерес на потребителите за стрийминг вместо свалянето на музика. Apple Music предлага милиони песни и подбрани плейлисти въз основа на потребителския вкус.

Технологичният гигант коментира, че абонатите на Apple Music са от повече от 100 страни по целия свят, като над половината от тях живеят извън САЩ.

Услугата се състезава в силно фрагментиран пазар с популярни конкуренти като Spotify. И въпреки че Apple Music се разраства с бързи темпове, все още е далеч от лидерското място на пазара.

Не е ясно точно колко са платените абонати на един от лидерите в музикалния стрийминг, но се смята, че Spotify има два пъти повече от Apple Music.

Един от най-високо оценяваните на Стария континент стартъпи e имал 30 милиона платени абонати през март, от което се предполага, че компанията е добавяла около 1.6 милиона потребители на месец между март и септември.

От друга страна Apple е добавила 3 милиона платени абонати за три месеца, което прави средно по 1 милион за 30 дни.

След десетилетие на растеж Spotify се готви да излезе на печалба

След десетилетие на растеж Spotify се готви да излезе на печалба

Компанията върви към успеха през следващата година