Загубата на Spotify за 2016 г. се е увеличила, съобщиха от компанията. През изминалата година тя е била 349 милиона евро - увеличение с 47 процента от 2015 г. Данните идват месеци преди готвеното излизане на компанията на борсата в Ню Йорк.
"Резултатите могат да бъдат обяснени с големите инвестиции, които направихме през годината в разработване на продукти, международна експанзия и увеличаване на служителите", пише в отчета й.
Приходите също са се повишили значително - с повече от 50% до 2.93 милиарда евро. Ръстът на потребителите, които плащат за услугата, се е повишил от 28 до 48 милиона потребители. Общият им брой, включително с тези, които ползват Spotify безплатно, се е повишил от 126 до 140 милиона.
Последно Spotify бе оценена на 13 милиарда долара.