Британският финтех Revolut отчете 354 процента ръст на приходите през 2018 година, като те достигат до 58,2 милиона паунда. Отчита се и ръст на платените потребители със 157 процента.
В същото време разходите за продажби са нараснали с 247%, подобрявайки маржа на брутната печалба за бизнеса, съобщиха от компанията. Стартъпът отчита нетна загуба от 32,8 милиона британски лири. През 2017 г. тя бе 14,8 милиона паунда.
Основните преки разходи на бизнеса продължават да бъдат разходите по картовата схема, както и разходите за придобиване на потребители, коментират оттам.
Ръстът на приходите за 2019 г. се очаква да бъде около три пъти по-висок от този за 2018 г. Това се дължи на растежа на потребителската база, лансирането на нови продукти, оптимизирането на съществуващите такива и разширяването на пазара.
Над 800 000 нови потребители са се присъединили към Revolut през август и септември 2019 г., като общият им брой в Европа достига над 7 милиона. В момента компанията регистрира средно 3,7 милиона активни потребители на месец и средно 1,1 милиона ежедневно активни потребители. Общият обем на трансакциите след старта на Revolut през 2015 г. вече е повече от 85 милиарда долара.
Брутният марж за втората половина на 2019 г. се очаква да бъде 40-50%, което е значително покачване от очакваните 10% за същия период от предходната година.