Компанията, която притежава популярното приложение за снимки Snapchat, скоро ще направи своето първично публично предлагане.
А оценката, която поставя за IPO-то, е между 19.5 милиарда долара и 22.2 милиарда долара, предаде Bloomberg.
Със сумата това може да се превърне в третото по големина технологично публично предлагане за последното десетилетие, посочват източници, запознати с въпроса.
Създателят на приложението поставя цена на акциите си между 14 и 16 долара, като това може да се превърне и в най-голямото листване на технологична компания, след като Alibaba набра рекордните 25 милиарда долара през 2014 година.
Snap е първата американска компания за социални медии, която става публична, след Twitter и дебютът й на борсата преди повече от 3 години.
Следващата стъпка пред компанията ще е бъде специална кампания за набиране на инвеститори, в която представители на ръководството ще пътуват из градовете, включително Лос Анджелис, Сан Франциско и Ню Йорк, за да привлекат потенциални инвеститори за акциите си.
Приходите на компанията са скочили с шест пъти през изминалата година до 404.5 милиона долара в сравнение с 58.7 милиона през 2015 година.
На този фон нетната загуба нараства до 514.6 милиона долара от 372.9 милиона долара за същия период.
Междувременно Snap се изправя и пред едно предизвикателство - компанията може да се сблъска с въпроси за ръста в потребителския списък, който се забави през втората половина на 2016 г.
От четвъртото тримесечие средният дневен растеж на активни потребители падна под 50 процента през периода за пръв път от 2014 година, сочи проспектът на сделка.
Представител на Snapchat отказал коментар по темата.