Един от водещите доставчици на решения за обслужване на клиенти в света - TeleTech Holdings Inc., обяви днес, че българската компания Софика Груп променя своето име и вече е TeleTech.

Американският гигант придоби българското дружество през 2014 година.

От тогава до днес, Софика отбелязва сериозен растеж на своя бизнес и завършва успешно своя преход от компания за аутсорсинг на бизнес процеси към такава, която е фокусирана изцяло върху управление на потребителското преживяване.

Партньорството между Софика и TeleTech е основна предпоставка за постигане на изключително устойчивите резултати на международните клиенти на компанията, включително по-голяма удовлетвореност и увеличени печалби. Съвместната работа на двете компании предоставя също и достъп до българския пазар на ключови клиенти на TeleTech. Именно това има важна роля за инвестициите и по-голямото присъствие на световната компания в региона.

“През последните години Софика внедрява най-новите и успешни стратегии, средства и технологии за потребителско преживяване. Благодарение на цялостната платформа на TeleTech, ние имаме възможност да увеличим качеството, което предлагаме на своите настоящи и бъдещи клиенти.“, каза Томас Монахан вицепрезидент, отговарящ за операциите на TeleTech.

Гигантът TeleTech купува българската аутсорсинг компания Sofica Group

Гигантът TeleTech купува българската аутсорсинг компания Sofica Group

Българското дружество е едно от най-големите на пазара с 800 служители в офиси в София, Пловдив и Скопие

“Нашето ново име ще помогне още повече да затвърдим партньорството си с TeleTech и с нетърпение ще наблюдаваме как то ще бъде от полза както за бизнеса на нашите клиенти, така и за нашия през идните години. “

България е призната за една от най-добрите аутсорсинг дестинации в Европа и света. Центровете на Софика са едни от най-привлекателните за клиентите, поради техните технологични и езикови възможности. Специалистите на компанията осигуряват услуги на 26 езика.

В резултат на успешната работа, през изминалата година Софика Груп привлича много нови клиенти, повечето от които са от САЩ. Компанията има също и един от най-високите резултати за удовлетвореност на клиентите в глобалното проучване на TeleTech. През 2015 г. Софика отчете значителен ръст на приходите спрямо предишната година.

С офиси в София и Пловдив и в Скопие, Македония в момента TeleTech търси да наеме все повече специалисти с немски, френски, португалски, испански, италиански и английски език. Тези позиции са най-подходящи за професионалисти с опит в сферата на обслужването на клиенти, продажбите, администрация, back-office услугите и изготвяне на отчети.