Най-големият румънски онлайн търговец - платформата eMAG, която е част от южноафриканската група Naspers, следва примера на гигантите в сектора и вече ще предлага финансови услуги на клиентите си. Това съобщава местното издание Romania Insider.

В този сегмент компанията си партнира с Idea Bank в Румъния, както и с доставчиците на ИТ услуги FintechOS и Bitnovel.

Онлайн услугите са свързани с новите изисквания за идентификация и модела за оценка, които са включени към историята на поръчките и на плащанията на клиентите на платформата.

Според новите изисквания потребителите ще трябва да изпращат снимка от документ за самоличност, както и своя селфи снимка. След това банката, която обслужва eMAG, ще разгледа заявката. Следващата стъпка е клиентът да подпише онлайн договор.

От румънската компания посочват, че този процес няма да отнема повече от 10 минути.

От информацията става ясно, че този модел на работа стартира в северната ни съседка, но не се посочва дали и кога ще бъде приложен на другите пазари, на които оперира eMAG.